بقیه الله خیر لکم

ان کنتم مومنین..

تازه می فهمم یعنی چه ..

نظرات 7 + ارسال نظر
ح.ع سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

تا کیصدای آمدنت طول می کشد
پیغمبر قبیله امام اهالی ام

یا رب المهدی .... بحق المهدی.....

zdB پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ق.ظ

http://alef.ir//1388/video/vs.zip

امیدوارم،اون آقایی که عکس رهبرم رو از زیر دست و پای اون آدمای بد برداشت؛ حالش خوب باشه...
دلم گرفت..

MB یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

من غبطه می خورم به اون آدم.

محاصره بود..ولی حق را از روی زمین برداشت..
یاد حدیث امام کاظم می افتم در مورد -مردی از قم-
که مردانی همچون پاره های آهن
اطراف او را فرا می گیرند.
ما از این دست دل آوری ها در مدت این سی و دو سال
کم ندیده ایم.

باران یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://mynewworld86.blogfa.com

چقدر یک طرفه می بینید برادر !!!
منظورم در کامنت هاست البته...

MB دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ق.ظ

چرا یک طرفه نباشیم؟

جانب خدا را گرفتن..آدم را همیشه یک طرفه می کند.

باران سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

جانب خدا را گرفتن..آدم را همیشه یک طرفه می کند!
ولی به نظر من جانب خدا رو گرفتن انقدر فکر آدم رو گسترده می کنه که بتونه تمام جنبه های یک موضوع رو ببینه !
خصوصا در مسائل سیاسی...

باران سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

ببخشید فکر می کنم انقدر اختلاف نظر داشته باشیم که حرف هم رو نفهمیم ....
در هر حال خوشحال می شم به صفحه ی من سر بزنید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد