زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست
در دست سر مویی از آن عمر درازم..



پ.ن :مبتلا به اسم نازنینت شدم
از وقتی که بی آنکه بدانم
به منزل چشمانم آمدی
و تعبیر خواب هایم شدی
و حالا..
و حالا از ندیدنت
به خدای رحمان پناه می برم
که

انی اعوذ بالرحمن منک ان کنت تقیا ..

نظرات 9 + ارسال نظر
MR یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

این تصویر کجاست ؟

MB یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

تصویر مرقد مطهر امام موسی کاظم و امام محمد تقی (علیهما السلام) در شهر شریف کاظمین است..

301040 دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://301040.blogsky.com

پس کی بریم با هم حاج ممد؟

MB دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

شما که نزدیکی حاج علی..
مائیم و موج سودا !

alireza shie سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

در مجلس عشاق قراری دگرست/وین باده ی عشق را خماری دگرست/آن علم که در مدرسه حاصل کردند/کاری دگرست و عشق کاری دگرست

باران چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://mynewworld86.blogfa.com

سلام برادر
من فردا عازم کربلا هستم
البته از کاظمین رفتنمان اطمینان ندارم اما اگر توفیقی بود حتما نائب الزیاره ی شما خواهم بود :)

MB پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ق.ظ

سلام.

زیارتی هست به اسم ناحیه مقدسه..
با خودتون ببرید و اونجا بخونید. اگه نتونستید پیدا کنید به من بگید.

کاظمین...
انشاء الله
به قول حافظ.
با که گویم که بگوید سخنی با یارم ..

----

یک نکته ی گزنده :
سعی کنید اختلاف هایتان را آنجا حل کنید
..

ح.ع پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

من گریه می ریزم به پای جاده ات، تا
آئینه کاری کرده باشم مقدمت را

باران جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام برادر
ممنون از لطف و یادآوری شما :)
زیارت ناحیه رو دارم اما زیارت مفجعه رو ندارم و پیدا هم نکردم .
اگه کمکم کنید ممنون می شم .
امیدوارم تا فردا صبح ببینید اینجا رو .
در مورد اختلافات هم ...
امیدوارم حل شدنی باشند :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد