برای من ای مهربان
-چراغ نه- 
چایی بیاور!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

خواهرم/برادرم؛

روز آخر امسال، آمدم تا از دلارامی هایی که عصرها و شب های جمعه هدیه کردی به دل های شاید اندکی منتظر قدردانی کنم.
و چه تفاوتی می کند حتی اگر در دو جبهه فکری- سیاسی مقابل قرار داشته باشیم
قلمت روان، عشق نوت جاودان و نوروزت پیروز باد

پ.ن: از سبک شعر، شاعر را حدس میزنم، از همین رو لطفا نام شاعر را هم در انتهای شعر بیاور، شاید راضی نباشد.

باران یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://mynewworld86.blogfa.com

سلام برادر
من برگشتم...
سفر بی نظیری بود...
زیارت ناحیه خواندم و بسیار شما را دعا کردم :)
کاظمین و سامرا هم رفتیم ، جای شما خالی...

MB یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

شعر نیست..اما..شاعرش خودم هستم..

MB یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام.

زیارت قبول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد