مرا زمانه ز یاران به منزلی انداخت
که راضی ام به نسیمی کز آن دیار آید ..


پ.ن‌‌: خدایا .. من چه ام شده است
چرا چشم هایم مثل سابق
تمام این بغض ها را تلافی نمی کند
و چرا مهربانی های همیشه
سراغم را نمی گیرند
..
من که گفتم
دلتنگی ها خرابم هم کنند
دست از کلمه ات بر نمی دارم
و به محبت هایت خیانت نمی کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
MR جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

مفارقتا بینی و بین احبائک و اولیائک ...

MB شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

تقصیر چشم توست..

دیشب قبل از دعا این رو گذاشته بودیم
حال خوبی بود..

http://rozatolabbas.ir/noheh/download.php?id=537

ح.ع شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

معراج چشم های شما آتشم زده اند ....


این اشک ها به پای شما آتشم زده اند
شکر خدا به پای شما آتشم زده اند

ریحان شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://reyhan12.parsiblog.com

بغض ها هم گاهی انگار
لوس می شوند!

MB یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

خسته نباشید

AS یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

چندان اوج گرفتیم/

که گَردِ باد هم

به قلبهای رقصانمان نمی رسد

نخ به نخ / تا بالا

به ریسمان آسمان کوک می زنیم !

تا سقف پرواز / آواز ما باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد