گر چه می گفت که زارت بکشم می دیدم
که نهانش نظری با من دلسوخته بود ..



پ.ن : دارم فکر می کنم آدمی مثل من که مدام
انگار از خداوند طلبکار است! کی و کجا
حتی یک قدم در راه خدا برداشته..
یا هزینه ای داده باشد محض رضای خدا..
یا از آرزویی چشم پوشیده باشد
به خاطر محبت خدا ..

به خدا قسم آدم با دوستانش اینطور باشد
تنها می ماند ..
حالا ببین...که با خدا اینطور بوده ام..
تنهایم نگذاشته که هیچ ..
بر محبتش افزوده ..
و یزید الله الذین اهتدوا هدی .

پ.ن : خدایا ..
من در برابر جهلم .. و نادانی بی انتهایم
و فکر هایی که در دلم هست
که تو از آنها متنفری ..
و وابستگی هایی که تو خوشت نمی آید
..
و غفلت هایی که روز و شبم را در نوردیده
هیچ عذری ندارم ..

جز اینکه به اسمت امیدوارم ..
یا من یسمی بالغفور الرحیم ..

پ.ن :
بنی اسرائیل قدر نعمت خدا را نداستند
برایشان از آسمان غذا می آمد ولی
عاشق سیر و عدس و پیاز شدند
..
دستور آمد که :
اهبطوا مصر فان لکم ما سالتم..
 به این شهر بروید و با همین
عدس و پیازها خوش باشید!
که نعمت غذای آسمانی از شما گرفته شد
..
و ضربت علیهم الذلة و المسکنه
..
مهر بدبختی بر پیشانی شان زدند..
مهر نکبت ..
و باءو بغضب من الله ..
..

یک نعمتی که خدا به بندگان خاص خودش میدهد
این است که قدر نعمت خدا را میدانند
..
همین است راز دلخوشی اولیای خدا
با کمترین بهره ی این دنیا ..

اللهم ارزقنی شکر نعمتک علیّ
و زدنی فی احسانک و کرمک الیّ
..
.
.

پ.ن :فقط خدا راز این نقطه های رها شده در تاریخ را می داند
و هر کس که خدا بخواهد ..
نقطه هایی که در امتداد هم
اتفاق افتادند
و می افتند
..

ربنا فاغفرلنا ذنوبنا و اسرافنا فی امرنا
و ثبت اقدامنا
و انصرنا علی القوم الکافرین..

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

خدایا ..
من نیز در برابر جهلم .. و نادانی بی انتهایم
و فکر هایی که در دلم هست
که تو از آنها متنفری ..
و وابستگی هایی که تو خوشت نمی آید
..
و غفلت هایی که روز و شبم را در نوردیده
هیچ عذری ندارم ..

جز اینکه به اسمت امیدوارم ..
یا من یسمی بالغفور الرحیم ..

MR شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://meead.blogsky.com

و علی الله قصد السبیل

نحل / کریمه ۹

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

دست نوشته‌ای از شهید سیدعلی اکبر سامع

http://www.golzarefava.com/shohada/shohadahandwritingsview.aspx?shid=900095

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

عالی بود... فقط حیف که در زمینه سیاست اصلا قبولت ندارم. البته حقم داری ها. تو اونجا چه میدونی مردم اینجا چی میکشن

محمد سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

با عرض معذرت از آقای بازرگان
آقای بازرگان اگر خواستید این کامنت را پاک کنید . ولی من باید حرفم را میزدم .
خطاب به: "عالی بود... فقط حیف که در زمینه سیاست اصلا قبولت ندارم. البته حقم داری ها. تو اونجا چه میدونی مردم اینجا چی میکشن"

شرمنده ها ! ولی تو از سیاست چه میفهمی؟چقدر در فضای سیاسی سیر کردی . احتمالا مشکلت فقط تو مسائل اقتصادیه و یا احتمالا آزادی! غرب توانسته عده ای را در کشور های اسلامی و جهان سومی با عناوین زیبایی چون آزادی ، حقوق بشر ، صلح و ... علیه کشور و نظامشان کند . در حالیکه در فلسطین ،عراق ،افغانستان ،مدتی در جنوب لبنان مردم مسلمان را به خاک و خون کشید و از اعضا بدن آنها سوء استفاده کرد و به ناموسشان تجاوز کرد و این ها را شما نمی بینید .
مشکل اینه که بعضی مثل شما و بعضی اقوام من مثل (عمو ،پسر خاله،شوهر خاله ها و ... ) تحت تاثیر غرب آن هم فقط در فضای رسانه ای نه در دنیای واقعیات که درباره ی فرهنگ و سیاست خودش به به ، چهچه راه انداخته و ایران اسلامی عزیز رو بخاطر استکبار ستیزی و مقابله با فرهنگ کثیف غرب در مسائل گوناگون تخطئه می کند قرار گرفته اند و هیچ استدلال علمی و قطعی مستند در رابطه با گفته هایشان ندارند و فقط می توانند از کشوری که سالها زیر سلطه ی استعمار جهانی قرار داشت و تازه چندین سالی است که با شروع حرکت مردی آسمانی (امام روح الله) ،و رهبری و امامت بزرگ مردی دیگر (امام خامنه ای ) یک حرکت جهشی رو به جلو را آغاز کرده و در این مسیر که با توطئه های دشمنان بیرونی و منافقان داخلی نیز مواجه بوده و هست گلایه کرده و سیاه نمایی کنند و هیچ نمی دانند و بلد نیستند .
البته در کشور خطا هایی نیز وجود دارد که باید با تلاش برطرف شوند .

MB چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام

لطفا اگر بحثی با هم می کنید اینجا ،احترام هم رو
حفظ کنید. من با بعضی جمله های کامنت بالا مشکل دارم.
نباید سریع آدم رو متهم کنید که شبیه شوهر خاله ی شماست.

پسرخاله چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

MB جان سلام ,اگه کمک خواستی دربست چاکرتیم
کسی حق نداره به پسر خاله من توهین کنه
فهمیدی آقاجوووو

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

آقای محمد من از یک خانواده کاملا مذهبی و پدر من جانباز جنگ و چند سال است که شیمیایی است. و روز و شبهای بسیار سختی را دارد.من به آقای MB دوستانه این مطلب رو گفتم , واقعا برای شما و امسال شما متاسفم که به خودتون اجازه توهین و جسارت به هر کسی را میدهید.
من اسیر غرب گرایی هستم؟ من که ذره ذره آب شدن پدری را جلوی چشمانم میبینم که برای این مملکت به این روز افتاده و وقتی میبیند کشور به این روز افتاده آرزوی مرگ میکند و میگوید ای کاش من هم رفته بودم..........
من اسیر غرب گرایی ام؟
این تویی که اسیر خودباوری و خودبینی هستی و دل آدم رو به همین راحتی میشکنی و اسم خود را مسلمان گذاشتی.
اگر کسی به سیاست و به کسی اعتراض کرد, باید به این سرعت محکوم به غرب گرایی شود؟!! خدا رو شکر که الان 1 سال است که خودتان فهمیدید که چه کسی از فرمان رهبر سرپیچی میکند و برای قانون هیچ ارزشی قائل نیست.
چوب خدا بد صدا کرد آقای محمد.... واقعا خوشحالم...
توهین هایی که کردی رو فراموش میکنم چون تو این 2 سال زیاد شنیدیم هم ما و هم پدر دلسوخته ام, برایت دعا میکنم که همیشه موفق و عاقبت به خیر شوی برادر عزیز!

محمد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام به "بی نام"
از خدا و اهل بیت(ع) برای پدرتون سلامتی و شفای عاجل مسئلت میکنم هر چند آبرو یی نزد ائمه(ع) ندارم و فقط دوستشان دارم.
گفتید برای من متاسفید که به شما توهین کردم. میشه بگید کدوم توهین.من اساسا با توهین و بی احترامی مخالفم ولی با انتقاد و پیشنهاد موافق. حالا اگر به نظر شما توهینی هم درکار بود شما ببخشید.
در رابطه با سرپیچی از فرمان ولی فقیه که احتمالا منظورتان آقای رئیس جمهور است باید بگم ما باید به نظر ایشان عمل کنیم و میزان حال فعلی افراد است.
شما در کامنت اول خود گفتید "... چه میدونی مردم اینجا چی میکشن" .
میشه بگید شما و خانواده محترمتان چطور شدید مردم ایران ؟!؟
باز هم با عرض معذرت از آقای بازرگان

MR پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

«قل لعبادی یقولوا التی هی احسن ان الشیطان ینزغ بینهم»

MB پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

و لا تنسوا الفضل بینکم ...

به نظرم بزرگترین پروژه ی اجرایی کشور باید این باشد
که با هم صمیمی باشیم و مومنانه برخورد کنیم..

و اذکروا نعمت الله علکیم اذ کنتم اعداء فالف بین قلوبکم...

نباید چون از دست کسی یا عقاید کسی ناراحتیم
بهش هر چی می خوایم ببندیم. و گرنه اوضاع میشه
مثل اینی که داریم در داخل کشور و
و سایت ها و مطبوعات زننده ی موجود می بینیم.

خدا ما رو به خاطر با هم بودنمون پیروز کرد...
فاصبحتم بنعمته اخوانا...
وگر نه ما همه لبه ی آتش بودیم ..
و کنتم علی شفا حفره من النار فانقذکم منها

نباید اختلاف و دعوای بیجا بکنیم.
و لا تکونوا کالذین اختلفوا و تفرقوا من بعد ما جاءهم البینات..

ممنون

MB پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ق.ظ

http://bazargan.persiangig.com/audio/Tala%20al%20Badro%20Alayna.mp3

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام. من معنی این عبارت را درست نمی فهمم. شما می دانید؟
نور سری باستقلال اتصال حضرتک
از این دعا
اللهم نور ظاهری بطاعتک و باطنی بمحبتک و قلبی بمعرفتک و روحی بمشاهدتک و سری باستقلال اتصال حضرتک یا ذالجلال والاکرام

MB پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

نه من هم نمی فهمم

زهرا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

خطاب به کاربر محمد:
به احترام آقای بازرگان فقط سکوت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد