الهی اغننی بتدبیرک لی عن تدبیری
و باختیارک عن اختیاری..



پ.ن : فکر نکن که حالا که کمتر برای دل آرام می نویسم
حتی لحظه ای باشد که با او نباشم..
او تمام این سال ها تمام دغدغه هایم را
و تمام نجواهای دلم را 
ساکت و آرام
در خود نگه داشته و حتی
این روزها از سکوت من گلایه نمی کند..

من فهمیده ام که راه رسیدن به تو
گذشتن از من است
و از اینکه چگونه هستم و یا
چقدر دلم برایت تنگ است ..
و یا اینکه حتی بدانی چند سال است
که حتی خیال تو همراهم نیست
و من هر شب منتظرم
که دوباره آن رویای شیرین تکرار شود..
و دست های تو را بگیرم
حتی از پشت حجاب دلم
که نمی گذارد تو را آن طور که هستی
ببینم ..

عیبی ندارد..
سعدی می گوید :
ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت
که محب صادق آن است که پاک باز باشد

به خدا ایمان دارم 
به اینکه هر لحظه می دانی که در دلم چیست
و حتی اگر حرف های دلم جاهلانه است
میدانی که به خدا ایمان دارم
و به اینکه تمام می شود روزی
تمام این کلمات
و آنچه می ماند
چهره ایست که تو اگر بخواهی
از آن روی بر نمی گردانی ..

به خدا ایمان دارم
به اینکه میدانم دغدغه های دلم را می دانی
و غصه هایم را بهتر از خودم
می شماری ..
و دلت که برایم می سوزد
برایم دلخوشی می فرستی ..
و خوب پای گریه هایم می نشینی
و بی صبری هایم را تحمل می کنی ..

از تو می خواهم که مرا
به خودت
به تو
بازگردانی ..
حتی از پشت این همه فراموشی ..
و ذکرهایی که هیچ وقت خالص نشد
محض رضای تو ..

محض رضای تو ..

نظرات 3 + ارسال نظر
MR شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://meead.blogsky.com

پیمودن خود بسیار دشوار تر از پیمودن جاده هاست

ح.ع شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

و حتی روز ها و شب ها شده که خوانده ام به نجوا

وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِیمَ رَبُّهُ بِکَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ

به خوان که رمضانت را مبتلا کند به کلمات ...
که جای دیگری می گویند :کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ
و فرعها فی السماء

[ بدون نام ] شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

از زبان دل آرام برای تو


برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم

اصلا این ترانه را خواجه امیری به سفارش دل آرام سی خاطر تو خونده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد