اگر دل داشتم می بردی از من ...



پ.ن : خدایا لذت عبادت به ما بده ..
شعف بندگی ..
خدایا حجت خودت رو به ما معرفی کن..
اللهم عرفنی حجتک..

اللهم صلی علی ولی امرک القائم المومل
و العدل المنتظر
و حفه بملائکة المقربین
و ایده بروح القدس
یا رب العالمین..

پ.ن : باید بنویسم
باید تو را هر بار
بی آنکه حتی ببینمت بنویسم
و من نمی دانم که هر روز که می گذرد
به دیدنت نزدیک ترم
یا به ندیدنت ..

و میدانم که مهربان تر از این حرف هایی
که جایی میان دعای نیمه شب ات
نداشته باشم ..
هر چند من تو را ..
یادم می رود که دعا کنم هر شب.

پ.ن :زندگی 
ماجرای اسم تو است بر لب های ما
..

سبحان الله
و الحمدلله
و لا اله الا الله
و الله اکبر

نظرات 3 + ارسال نظر
Anna جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://lapeste.blogsky.com

نیایش زیبایی بود
با شما همنوا شدم

سماء جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.ofoqefarda.blogfa.com

در چشم آنها که پرواز را نمی فهمند هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
ممنون
یاعلی

MR سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

اللهم الرزقنا
ربنا هب لنا
ربنا اغفرلنا
.
.
.
آمین ..





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد