هر چه آید به سر ما همه از دوری توست
بانگ رسوایی من نیز ز مستوری توست ...



پ.ن : فاصله ی ما آنقدر زیاد شد
که نه تو دیگر کنار نگرانی های من ماندی
و نه من دیگر پا به پای صدای تو دویدم..
..
حرف آخرمان از شهادت است..
و من که میدانم..
تو داری از خودت می گویی..
من همیشه از تو عقب تر بودم..
و همیشه این منم که می مانم
و همیشه این تویی که می روی..

پ.ن : سید الشهداء حسین بن علی (ع)
جایی می فرماید :

لعمرک انی لا احب دارا
تکون بها سکینه و الرباب
و احبهما و ابذل کل مالی
و لیس لعاتب عندی عتاب
..

به جان خودم قسم که
خانه ای را دوست دارم
که سکینه و رباب در آن باشند
و من آن دو را دوست دارم
و هر چه دارم به پایشان می ریزم
بگذار به خاطر این عشق
ملامتم کنند..

نظرات 13 + ارسال نظر
BH شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

چه قدر فرمایش سید الشهداء(ع) زیباست..

دلی به وسعت دریا..

MR شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://meead.blogsky.com

اسماعیل بهانه بود .
ابراهیم بود که شایسته ی قربانیش داشتند ..

محمد یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

علامه حسن زاده آملی: سینه خود را شکافتم ، به هر جای آسمان رفتم، این سید را دیدم. باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر بود.(منبع: هفته نامه پرتو سخن ؛ 90/6/16)

روزگاران دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

در وادی محبت و مهربانی فاصله کلام بی معنایی است ...

امیر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

از غم جدا مشو! که غنا می دهد به دل
اما چه غم، آن غمی که خدا می دهد به دل
تا عهد دوست، خواست فراموش دل شدن
غم می رسد به وقت و وفا می دهد به دل

یا علی

امیر پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
یه چند وقتی باید برم خونه. کار پیش اومده. گفته بودی درخواستاما تو بلاگ بذارم ولی آخه این وقتی خوبه که بشه نظر خصوصی گذاشت. در ضمن ایمیل آخرم امیدوارم جزو موارد محدودیت نباشه چون واژه خاصی که نداشت و بقیه چیزها هم از نوشته ها تون برگرفته بود.
لطفا مورد درخواستی را برایم بفرستید
اگر تذکر دقیق تری هم در مورد روش نامه نگاریم دارید آماده شنیدم
با تشکر فراوان

MB پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام.
من اینجا هیچ نقش مثبتی نمی تونم
در پذیرش گرفتن یا نگرفتن داشته باشم.
بچه ها در ایران هم به اندازه ی کافی
از نحوه ی پذیرش و اینها مطلع اند.
حتی بیشتر از من!

کاری رو که دست خداست
به بنده ی خدا رجوع ندید..

محمد پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
دلیل استفاده از این عکس برای من یه سوال شده . میشه در موردش توضیح بدید؟ البته اگه دوست داشتید!

MR جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://meead.blogsky.com

عشق یعنی شهادت آگاهانه.
برای شهادت لازم نیست حتما رگ های گردنتان پاره شود.
هر کس نفس نفسش را در سینه حبس کندشهید است.
هر کس آرزوهایش را فله ای بفروشد
هر کس دندان طمع خود را مصنوعی کند
۲۵ ٪ به شهادت رسیده است.

من ....تو سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

منم شناختیم .من همون من .دوسال پیش.عید فطر اومده بودم وبعدش یه مشت چرطو پرط گفتم .اونارو دروغ گفتم .بعدیاشو منظورمه.تو هم همشو پاک کردی. اوناروگفتم که هیچ چیزی نباشه که دوباره بیامو تواذیت بشی .الان که اومدم خوب اومدم دیگه .اخه نشد که نیام .
تولد امام رضا بود.منم سپردم به امام رضا .ببین برای من دعا کن دعا کن یا......یا که یکیو هیچ وقت یادم نیاد به یکی هیچ وقت فکر نکنمح.حالم ازش بهم بخوره .وقتی اسمشو ومیبینم بگم اه اه اه خسته کنندست که به یکی..... دو سه سال ولی هیچ جوری نشه.....حتی کسی نشناستتت میفهمی چی میگم .خودت که اون یکیو میشناسی.التماست میکنم برام دعا کن.
حافظ میدونی چی میگه
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سراتش میسرم که نجوشم.
......
مگر تو روی بپوشی وفتنه باز نشانی
که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم.

این مزخرفاته منوهم پاک کن.خوب نیست باشه.
میدونم که میبینی کسی مزخرف میگه اینجا خیلی ناراحت میشی .رفتم. من وخدا .میدونی که اویزون نیستم.

امیر چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

علیک سلام
تذکر بسیار خوبی بود. انشاالله که عمل کنیم.
حلال کنید
یا علی

MR پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

دلارامی که سر عشق داند
گهی جان می دهد
گه می ستاند

MB جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

خیلی خوب ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد