تو را عاشق شود پیدا
ولی مجنون نخواهد شد...



پ.ن :
یا رئوف یا رحیم ..

پ.ن : جمع شده ایم دور هم و نزدیک عید غدیر است
اما چند قدم آن طرف تر
دستم می رسد به کتاب مقتل..
..
به خدا که کسی نفهمید اشک هایم را
میان همهمه ی لبخندهای دوست داشتنی..
میان اینکه دلم می خواست
همانجا با تو باشم..
و
این معجزه ی من نیست..
این سحر اسم تو است که این روزها
تا به من می رسد
چشم هایم بی قرار می شود..

پ.ن : حال از زبان دوست شنیدن چه خوش بود
یا از زبان آنکه شنید از زبان دوست ..

حتما می دانی..که چقدر بی تابم

نظرات 10 + ارسال نظر
باران یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://taaahaaa.blogspot.com/

سلام
خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم. موفق باشید...

محمد یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.masjedsafa.com

در فصل خطر "امیر" را گم نکنید
این وسعت بی نظیر را گم نکنید
تنها ره جنت از علی(علیه السلام) می گذرد
ای همسفران غدیر را گم نکنید
پیشاپیش عیدتان مبارک و التماس دعا

MB یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

بحر خمینی هستم و طوفان من سید علی ست...

حسرت یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

کاش مسلمان می شدیم بعد ازش دفاع می کردیم! از هر کی می پرسی چرا مسلمون شدی میگه چون خانوادم مسلمون بودن ای وای از این مسلمونی پوک. آنانکه نمی دانند چرا مسلمانند چه دوآتیشه ازش دفاع می کنن ، فکر می کنید آخر این راه سردرگم از کجا سر درمیاره ، کم کم گندش داره در میاد . کدامیک کم شده : فقر ، اعتیاد ، زنا ، قتل ، دزدی ، خیانت ، دروغگویی ... تا کی می خواهیم سر بر برف فرو کنیم تا کی ؟ داشتم فکر می کردم که خب حالا اگه بخواهیم کاری کنیم چی کار باید بکنیم ، اصلا آدمشو نداریم . عده ی کمی می فهمند و مسلمانند خیلی کم هستند ، به عمر ما که نخواهد رسید ، آیا فکر می کردی که خون شهید مسکر باشد. دق کردیم چه ها که ندیدیم شاید کمی استخوان در گلو را احساس کنیم . به زودی ما هم خواهیم رفت اما چه کاری کردیم هیچ اندر هیچ .التماس دعا

MB دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

نه دعبل نه فرزدق نه کمیتم
ولیکن خاک پای اهل بیتم!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام پسر عمو. اعیادت مبارک. دیدار به نزدیک. نزدیک. نزدیک انشالله

301040 دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

آخ. بالایی من بودما

BH دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ


علی(ع) یعنی تمام آفرینش
علی(ع) یعنی چراغ راه بینش
علی(ع) یعنی عدالت رادمردی
علی(ع) یعنی علاج دردمندی...

عیدتون مبارک..

MR سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

الحمدلله الذی هدینا لهذاو ماکنا لنهتدی
لو لا ان هدینا الله

... جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

زائر ،همیشه بعد نجف کربلا رود
یعنی غدیر اذن دخول محرم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد