تو را تنها تو را باید سرودن

احمد عزیزی  خطاب به امام خامنه ای (سلم الله نفسه)
می سراید که :

سلام ای وارث خون شهیدان
حسین سرزمین بایزیدان...

و من فکر می کنم که گاهی مردم درست مثل ایهام
این بیت ..دو دسته اند..
آنها که بایزیدند و آنها که با یزیدند ...

و الله یهدی من یشاء الی صراط المستقیم
...

نظرات 13 + ارسال نظر
ح.ع چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

تو را به آیه های سوره ی حجرات سوگند ...
مرا بر صراط تو باید سرود

MR جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://meead.blogsky.com

خامن ای از سادات سپیده دم است...شمعی است که از هزار و چهارصد سال قبل تا کنون قلب های پروانه وار ما را ه خود فرا میخواند.

خدایا نسب ولایت ما را در شجره طوبی بنویس ....
ما را به اشاره پنهان خود به شهادت برسان !
شطحیات -احمد عزیزی

محمد یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای / با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای / زیبا تر از این نام ندیدم به جهان / سید علی الحسینی الخامنه ای /
سلامتی مقتدایمان امام خامنه ای (حفظه الله) صلوات

MR یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

خوش به حال شهدایی که نمردند هنوز ...

محمد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام آقای بازارگان
دیروز در حرم مطهر حضرت فاطمه المعصومه(سلام الله علیها) نائب الزیاره و در مسجد مقدس جمکران دعا گویتان بودم .

MB پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام

ممنون . ..
http://rge2007.persiangig.com/roohifedaak.mp3

محمد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام
یه فایل مداحی (صوتی) راجع به حضرت آقا دارم اگر دوست دارید ، بگید براتون ایمیل کنم .
یا علی

امیر جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

این اعیاد گذشت و خبر از یار نیامد
بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد
چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم:
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد

محمد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.masjedsafa.com

جاریست هنوز در زمین خون خدا ...
خونی که شکوفا شده از کرب و بلا ...

فطرس شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

شاعر می فرماید:

زلفت چو افشان میکنی
ما را پریشان میکنی
اخر من از گیسوی تو
خود را بیاویزم به دار

با تشکر
ستاد یادآوری اشعار خاطره برانگیز:دی

MB شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام علیکم آقای درویش

اتفاقا دیشب داشتم برای بچه ها
از مفاهیم گسترده و عمیقی مثل «بچه ول ی»
صحبت می کردم :دی

محمد دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.masjedsafa.com

سلام به عاشقان ثارالله

هر شب ساعت 18:30 به وقت تهران می تونید از لینک زیر به طور مستقیم برنامه عزاداری در مسجد جامع صفا را دنبال کنید .
التماس دعا

http://serverroom.us/radio/274213

ح.ع چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

عجب روزی به پا کردند .... مسجد صفا عاشوراییی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد