حسرتی گر به دلم هست همان دیدن توست
من پرستوی خزان دیده ی خاموش تو ام ..




پ.ن : اسم تو را می خوانم
شاید بهتر بشنوم صدای نازنینی که
عالم را خطاب می دهد..
یا اهل العالم..ان جدی الحسین قتل عطشانا..

پ.ن : میشود خدا را قسم داد
به علی اکبر ..
به همان قدر که آقا دوست داشته پسرش را..
بعد هر آرزویی دلت خواست بکن..
مثلا بگو که
خدایا تشنه ام ..
سیرابم کن..
بکاسه و بیده..

پ.ن :

دلتنگ دست تو ام ..
دست خط تو
 
خدایا دلم را مستجاب کن..
و لم اکن بدعاءک  رب شقیا

نظرات 6 + ارسال نظر
vb دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

رب الحقنی بالشهدا و الصدیقین و الخمینی.

فطرس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

یک شاعر خوش قریحه میفرماید:

"من معتقدم که ما جوان میمیریم
ما بین زمین و آسمان میمیریم
لب های من و تو لاله و لادن شد
از هم که جدا کنندمان میمیریم"
:)

دکتر یونس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://drjonah.persianblog.ir

باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد/گاهی بهشت در دل آتش فراهم است...
کتاب دموکراسی انگلیسی با طعم باتوم نوشته اشلی انگلس رو دیدی؟دنبال این کتاب میگردم اما فکر کنم محصور سانسور غربی ها شده...

MB چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام جواد جان

دلم می خواد یکی از اون قطعات سید رو بخونم..
..
زنی
چون روزنی عتیق
پیش چشمم
شکفت
و در گوشم
رازی را گفت
که از افشای آن
چند قرن و چهل سال
میگذشت..


انه لا ییاس من روح الله الا القوم الکافرین

MB چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام دکتر جان

من راستش نخوندم کتاب رو ..اگر بخوای برات پیدا می کنم.
شعرت ولی خیل قشنگ بود..الان یه جای خوب می نویسمش.

دکتر یونس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://drjonah.persianblog.ir

نصف اول قرآن انقدر خدا از ابراهیم تعریف میکنه..انقدر تعریف میکنه که فرشته ها رفتن خونش..بهش مژده بچه اش رو دادیم..زنش گوشه در ایستاده بود خندید!...همش از خودم میپرسیدم یعنی بعد میلیون ها سال ابراهیم و مهموناشو خنده ی همسرش انقدر واسه خدا مهم بوده که تو قرآن آورده...خداییش ابراهیم هم از همه ی امتحانا با نمره الف بیرون اومد..سخته یکی حبیب الله بشه یکی خلیل الله!
اگر زحمت نیست و وقت داری آره.چند ماهه دنبال کتاب میگردم و پیداش نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد