به خدا من خسته ام
خیلی دلم می خواهد از اینجا،
به جانب آن رهایی آرام بی دردسر برگردم
آیا تو قول می دهی
دوباره من از شوق سادگی..اشتباه نکنم؟!
                                                                             --سید علی صالحی--

نظرات 5 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ http://restart.blogsky.com

خسته شدم بس که دلم دنبال یک بهونه گشت
بس که ترانه خوندم و برگ زمونه برنگشت

شیرین ف. سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:46 ب.ظ

من قول می دم........

vb سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

نمی دانم..کسی غیر از سید علی صالحی می تواند به این شفافی صحبت کند...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

خدا حا فظ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد