معلم دوم راهنمایی،بر خلاف تمام معلم های دیگر
به جای «ای نام تو بهترین سرآغاز»
با حزنی که هنوز به خوبی به خاطرم نزدیک است
می خواند:

تا عهد تو در بستم
عهد همه بشکستم
بعد از تو روا باشد
نقض همه پیمان ها!

پ.ن: مزه های خالی از لطف دکتر فرهادی
        کنایه های سحرآمیز دکتر بزرگمهری
       دنباله رویهای کودکانه ی دکتر پیشوایی
      تفاخر های بیجای دکتر باستانی
      
من از تکرار خیلی زود خسته میشوم!
همان سال اول به خط پایان رسیدم..جایی که
 بیشتر دوستانم حتی بعد از اتمام تحصیل به آن نرسیدند
و بقیه نیز نخواهند رسید...
آدم ها وقتی جنبه های روحانی و معنوی شان را 
فراموش میکنند خیلی کوچک میشوند
همین تکراری شان میکند..من از تکرار بیزارم!
تمام اینکه دوستی نمی تواند با من همراه شود
به همین است..هرکس جایی متوقف میشود/
بالاخره یک آرزویی ظاهرا جذاب پیدا میشود و یقه شان را میگیرد/
من باز تنها به پایان رسیدم...
تو فکر کن شکست خوردم!
اما من اینجا در خط پایان تنها ایستاده ام!
من از تکرار خسته ام...
 
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ

JaSa پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://harmony.blogfa.com

اینکه آدم از تکرار خیلی زود خسته بشه خصوصیت خوبیه یا نه؟

MB پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

من راضی ام!

عقاب پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://eagle.blogfa.com/

راجع به بحث من در مورد سينمای جنگ نظری نداری ؟

سرمه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

همین کافیه

مه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

چه قدر مغرورانه .غرور از جنبه های روحانی وجود شماست؟یا در خط پایان منتظر سالک تنهاست؟

MB جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

منظورت را نمی فهمم؟
توضیح دهید..
شما همان -مه- سرمه هستید؟

سرمه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ

مه- سرمه- چه مفاهیم دور از همی!
مغرور بودن گــناه مقدسی است...

مه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ب.ظ

(ببخشید دیر شد)
حرفم خیلی ساده است.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد