روشن روان عاشق، از تیره شب ننالد
 داند که روز گردد ، روزی شب شبانان...

«چهره ی آشنای تو را در انبوه قیافه های راحت
و بی اضطراب خلایق باز شناختم و محتاج تو شدم...
و هوای دل انگیز دوست داشتن ،فضای خالی جانم را پر کرد
و در تصور بودن تو در این غربت آسودم...»

دکتر شریعتی

اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد...

پ.ن :‌ این لینک را حتما ببینید.
البته من این حرف ها را سال ها پیش شنیده بودم
و برای روشن شدن حقیقت
-مخصوصا برای کسانی که مدعای حقیقت جویی دارند-
بسیار مفید است.

پ.ن :‌ در باب شب گذشته یه دو نکته عرض کنم :دی

۱- کار شرع کار درهم و دینار نیست !

دلار رو نمی دونم...اما کار یورو هم نیست!!!

۲- عشق
-اگر معرفتی داشته باشد-
به خدا مورد تائید من است!!!

پ.ن :‌حیفمان آمد وقایع دیشب را (که ذکر آن هم روا نیست:دی)
به همین دو تا نکته تمام کنیم...فلذا این شعر را هم
که البته در خیابان سرودیم
و دو زبانه می باشد ( خدا می داند چرا:دی)
تقدیم می داریم :

گفت مجنون به دو چشمان سیاه لیلی
که من خیلی می خوامت ای پریتی (pretty) لیدی (lady) !
از روز ازل تا به ابد در دل من
افتاده ز thing عشق تو something ی!



نظرات 9 + ارسال نظر
نیم مات شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

آقا اون something ای که از عشق لیلی می افته چی چیِست دادا؟؟؟؟!!! ca va؟ ( با لهجه ی اصفهانی خوانده شود )

MB شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

حالا اونو ولش
اصل قضیه رو بچسب:دی

سااااووااا؟ (با لهجه ی غلیظ!:دی)

:)/=< یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ

من هم میدونم چرا دو زبونه (زبانه) است !!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

تازه کی گفته چشم لیلی سیاه بوده. این همه رنگ!!!!!!!!!
(المنة لله که در میکده باز است)

:)/=< یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

تازه کی گفته چشم لیلی سیاه بوده. این همه رنگ!!!!!!!!!
(المنة لله که در میکده باز است)

MB یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

حالا هر رنگی بوده
قدر مسلم کوررنگی داشته!
عاقلان دانند:دی

هومن یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

حاجی نکته جالبش اینه که چرا زبون دومش به جای فرانسه انگلیسیه؟؟؟ :دی
ایشالا که همیشه شاد باشی و خوشحال

MB یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

نکته ی خوبیه هومن جان!
ولی
بیشتر فکر کن:دی

Enkratic یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

آقا ملمعی کردید نگفتنی ! :دی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد