احوالات یه غریبه!

status:
احساس راننده ی قطاری رو دارم
که گیج خوابه!
ولی مدام یه ندای درونی
بهش میگه : پاشو! یه وقت
یه دهقان فداکاری ، چیزی توی جاده بود...زیرش نگیری!

نظرات 14 + ارسال نظر
Smmُُ پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://landlord.persianblog.com

وای... جدی میگی ؟؟؟!!!???
دلواپسم کردی ... لازم شد PM بده ، با برو بچ بریزیم اونجا : دی .
من اگه جات بودم مچ مستخدمو می گرفتم ...
ولی در کل نگران نباش زندگی همینه ...
La Vie devant Soi

Enkratic پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

احساس دهقان فداکاری را دارم که قطار از روش رد شده ...

هومن جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://aaftab.blogfa.com

حاجی عجب شرایط بیژیده ای شده ها :دی

صادق جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

ببین محمد من عمرا به حمید و وحید نمی گم خیالت تخت.

MB جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

ببین نمیشه نگفت‌:دی

ببین چه با مهارت به صورت طنز گفتم!!!

صادق من می ترسم
یکی اشتباهی شهید بشه:دی

JaSa جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

چقدر گفتم بیا بریم یه چیزی یاد بگیری که به دردت بخوره!
با وصفی که کردی اینا رو باید در اسرع وقت یاد بگیری:دی
۱- اوشیرو ریوته دوری جوجی گارامی (حمله از پشت)
۲- آی هانامی کاتاته دوری نیکیو اورا (حمله از جلو)
۳- یوکومن اوچی گو کیو (حمله با چاقو)
وقتی کشتنت کتاباتو چه کار کنیم؟!!

JaSa جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ

چقدر هم طرف خنگ بوده!
تعمیرات موبایل!!!
تو هم خیلی متمدنانه رفتار کردی که ازش توضیح خواستی،
اگه من بودم یه یوکومن بهش میزدم شش ماه بره تو کما! :دی
فکر کنم باید قفل اتاقتونو عوض کنید.

MB جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ق.ظ

امنیت در حد بم!

خرچنگ زاده جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ق.ظ http://kharchangzade.blogfa.com

به خاطر همین احساس راننده قطاره بود که اونروز تا ساعت 11 خواب بودی؟ بنده خدا دهقان فداکاری که بخواد از اون ورا رد بشه... محمد یک سوال اساسی دارم! تو فرانسه دکترا به زبان انگلیسی هست یا فرانسه؟ البته من شنیدم دانشگاه با دانشگاه فرق می کنه اون جایی که تو هستی وضعیت چه جوریه؟ من شدیدا می خوام برای دکترا بیام فرانسه! شاید هم اومدم در محضر خودت! راستی اسم دانشگاهت چیه؟ می خوام از همین امروز برم روی اعصاب استاد هاش ..

MB جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام هاتف جان
ایمیل بزن
دقیق بهت بگم

!

فطرس جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ

ا ٍا ٍ محمد چرا پاکش کردی
میخواستم مثل جاسا و بقیه بهت راهکار ارائه کنم:دی
ذوقم بابا غوری شد!!

MB جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ب.ظ

با فضای روحی ام زیاد سازگار نبود!

لیلا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

شما را به خدا ، آهنگ اینجا را عوض کنید ... :((

کاوه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ق.ظ

این دفعه دعا کن دهقان فداکار داخل قطار باشه D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد