شاعر با اعتماد به نفس کامل می فرمایند :

« نداند قیمت یوسف ، خریداری که من دارم...»


پ .ن :
هوای پاریس...
وقتی گرفته میشه
نمی دونم چرا ،ولی همیشه یه نسیم خنک همراه داره
که آدم رو یاد اون آهنگ «بهشت من » می اندازه  ؛‌

نیامد ز سوی تو ام خبری
نداری تو بر حال من نظری
شکایت برم از تو پیش خدای...

نظرات 3 + ارسال نظر
vb یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ق.ظ

ابا الحسن!

:)/=< دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ق.ظ

دیروز روز عجیبی بود.
راجع به دو تا موضوع حرف زدی که داشتم بهشون فکر می کردم. اولیشو نمیگم اما دومیش در معرض قرار گرفتن بود.
یه ذره ترسیدم :دی
دیگه در مورد چیزی که فکر من کنم حرف نزن !!!

MB دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ق.ظ

منظورت همون
: من فکر می کنم
هستش دیگه
نعههه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد