بیچاره دل که طاقت رسوا شدن نداشت...



پ.ن : من یه پرنده م ، آرزو دارم ، تو باغم باشی~!

پ.ن : چهارشنبه رفتم دانشکده
تقریبا هیچ کس رو نمی شناختم!
نماز خونه رو که خراب کردن و دارن
فضای سبز جلوی دانشکده رو وسعت میدن!
احتمالا باید خوش به حال همه شون بشه!!!

پ.ن : همیشه یه :دی بزرگ بودم برای دنیای کوچک اطرافم!

نظرات 17 + ارسال نظر
هومن جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد نماز خوبه میم شیمی رو خراب کردن؟
شاید بردن تو ساختمون جدیده؟
چه خاطراتی اونجا داریم

MB جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

آره!
فکر نکنم برای ساختمون جدید
نماز خونه بذارن!

یادته هومن
اول آشنایی من و تو اونجا بود!

4شنبه رفتم دانشکده
غلظت بچه های مهم دانشکده رفته بالا
آخه اکثرا های لایت شدن!!!

هومن جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد یادته همیشه دعوا بود که کی جلو واسته :دی
یادش بخیر

راستی الان نمازخونه تبدیل به چی شده؟
حتما انباری !

MB جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ب.ظ

نه بابا!
انباری که دفتر ریاست دانشکده س!

با خاک یکسان شده!
احتمالا چند تا نیمکت هم بذارن تا
پسرهای خوش تیپ دانشکده( که چفیه ندارن!!!)
با دخترهای های لایت متناسبشون
به صورت کاملا شرعی صحبت کنن!!!!

هومن شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ http://aaftab.blogfa.com

میگم چه جو خوبی شده ها :دی
نمیدونم چرا یه سال زودتر یه سری به سرو گوش این دانشکده نکشیدن که ما هم بودیم :دی
جای من رو هم خالی کم محمد جان

vb شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ق.ظ

به موقعش یک بیانیه می‌دم محکومت می‌کنم!‌:‌دی

JaSa شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

vb: آقا نوبت رو رعایت کن! اول قراره منو محکوم کنی!!
رفتی خط ۱۱؟!

خرچنگ زاده شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://kharchangzade.blogfa.com

این موسیقی متن وبلاگت خیلی زیباست محمد. یک لینکی بگذار تو وبلاگت برای دانلودش.

فطرس شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

اونجا کرخه و دو کوهه جنت جانبازا بود
جزرو مد رود دز مبهوت اشک چشما بود

اینجا با زخم زبون جانبازْ تحویل میگیرن
همه ی عزتْ تو ثروت و تحصیل میبینن
.
.
محمد یادته یه دفه داشتیم استفاده هایی که هرکس از دانشگاه میکنه رو می شمردیم!؟
میگفتیم دانشگاه برا یه سری پالایشگاهه!
برا یه سری آسایشگاهه!
.
(اون قشنگاشو نمیگم:دی)

.
در همین راستا دانشکده الان برا بعضیا تبدیل به عشرتکده شده!:دی
نه!؟

MB شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ب.ظ

به هاتف :
این لینکش رو برو فشار بده توی پرشین گیگ!
همونجا میتونی ذخیره اش کنی!
خدا قوت!

به هومن :

هومن امروز داشتم به بچه ها می گفتم از اینکه
داری میای پاریس نگرانم! :دی
میترسم تا برسم کار از کار گذشته باشه و رشته هام
به پنبه تبدیل شده باشه!

MB شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ

جواد کاش مورد شوم رو هم میگفتی چون زیاد کاربرد داره!

امروز پیشوایی یخ برخورد کرد و زیر لب گفت : رسیدم به خیر!
گفتم : رسیدن به خیره! :دی

مسوولان دانشگاه هم بدشون نمی آد که جو دانشگاه
غیر اسلامی باشه بالاخره وقتی استاد می بینه
تفریحاتش کافی نیست لازم داره بنده خدا!!!

خرچنگ زاده شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ

کدوم پرشن گیگ؟ من آدرس پرشن گیگ تو رو ندارم که بخوام برم توش فشار بدم!

خرچنگ زاده شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ

محمد جان پیداش کردم. ممنون

خرچنگ زاده شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ http://kharchangzade.blogfa.com

یکی از ایرادهای موزیلا اینه که بعضی از چیز ها مثل نوار ابزار پخش صدا رو حذف می کنه ...

vb شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

حالا جاسا تو هی لیشار بار ما کن!‌:دی...بابا سلطان غزنوی(or whatever!)
۳۰ سال منتظر کتاب فردوسی بود!..اونوقت تو اینقدر ...‌:دی...

پینه دوز یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام٬ خسته نباشی وبلاگ خوبی داری.

غم پیغام دوسته میخواد مس وجود طلا بشه٬


موق باشی

بی‌دل دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

هوالله.
ولی ما ندیدیمتونا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد