چون ما نباشیم مجنون
که لیلی
غیر از دل ما
محمل ندارد...



پ.ن : کنت کنزاْ مخفیا !

پ.ن :‌ داشتم برای خودم شعر می خواندم به این جا رسیدم که :

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد...

اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار
طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد!

فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و رفت
یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد...!

پ.ن : محمد علی بهمنی یادش به خیر!
با ایهام های لطیفش ...
مخصوصا آنجا که می گفت :

گاهی نمی توان -به خدا- حرف درد را
با خود نگاه داشت و روز معاد زد!

------------------

واذا سمعوا اللغو اعرضوا عنه
وقالوا
لنا اعمالنا ولکم اعمالکم
سلام علیکم لا نبتغی الجاهلین

با من انگار کسی وعده ی دیداری داشت...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ق.ظ http://akharinharfa.blogsky.com

. . .

پ.ن : جالبه که بازم موقع به روز شدن دیدمتون.. همین...

فرهاد خان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ق.ظ http://ahwazdostyabi.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم وبلاگ من را با عنوان (( کاریابی و دوستیابی در ایران )) در پیوند وبلاگتان قید فرمایید و برای من یک پیغام بگذارید تا مطلع شوم هر عنوانی هم که مایل هستید عنوان کنید تا وارد کنم نتیجه را پس از 3 روز ببینید
ضمنا این کار باعث میشود آمار بازدید کنندگان وبلاگتان بالا رود
موفق باشید

فرهاد خان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ق.ظ http://ahwazdostyabi.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم وبلاگ من را با عنوان (( کاریابی و دوستیابی در ایران )) در پیوند وبلاگتان قید فرمایید و برای من یک پیغام بگذارید تا مطلع شوم هر عنوانی هم که مایل هستید عنوان کنید تا وارد کنم نتیجه را پس از 3 روز ببینید
ضمنا این کار باعث میشود آمار بازدید کنندگان وبلاگتان بالا رود
موفق باشید

Z.M سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ

درواقع آنان که کوشیده اند ثابت کنند چهان بر روی هم خوب است ٬ به سان معمول این نگر را پیش گرفته اند که بدی ٬ یکسره در نبودن چیزی است و هیچ چیز که است ٬ بد است .

جستارهای فلسفی - برتراند راسل
*!:ی‌!*

هومن چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد