«همه کمبود محبت دارند!
همه حتی آن شن
آن کشتی
آن دریا‌ !

شن در اندیشه ی پاهایی ست
که موافق باشند
در جهت های مخالف با هم...

بادبان
در دل پاره ی خود
حسرت قایق دارد...
قایق سرگردان
حسرت باد موافق دارد !

موج دریا با خود می گوید
گر نباشد کشتی
چه کسی می فهمد
من تلاطم دارم!

همه کمبود محبت دارند...»




پ.ن : من دلم می خواهد
-مثل عکس بالا!-
راه خود را بروم
بر خلاف جهت و سمت فلش!

پ.ن : همه کبود محبت دارند!

پ.ن : برای حمید و وحید...

دلم برای فانوسهای نیمه خاموش کنار اسباب بازی هایمان تنگ شده بود...

یک روز باران گرفت و خانه را
آتش!

هنوز تب دارم~


بنشین برابرم...
بگذار تا ذخیره کنم چهره ی تو را

پ.ن: برای اهالی وحشی وبلاگستان:
تا مدتی برای آفت زدایی از وجودمسموم خیلی هایتان
هیچ وبلاگی جز همان ۳ تا را نمی بینم...

نظرات 15 + ارسال نظر
هومن یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ

حاجی خیلی قشنگ بود
اما عکس بالا که فلش نداره؟؟؟ :دی

MB یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ق.ظ

خیلی وقت می خواد
تو هم ببینی ...

این گل ها رو اینطوری نگاه نکن هومن...
من معنی اینا رو می فهمم...

خاک یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

کاش این تو صیه ها رو زود تر نوشته بودید .................
قبل از این که منم رفتنو انتخاب کنم
حالا دیگه خودم با تمام وجود یکی یکی شونو تجربه کردم
تنها چیزی که باعث میشه حسرت نخورم شرکت توی یه کلاس ...
کلاس درس تنهایی
هر روز توی خلوت بزرگ تر می شم

MB یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ

بابا شما که از تهران دارین کامنت میدین که :دی

yas یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

sedaye webloget chi shod?o

آسمان یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ

شما معنی اینا رو می فهمید و طبق معمول همیشه ،بقیه(در واقع هیچ کس دیگه ای) نمی فهمه دیگه؟!! لابد!

هومن یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد عزیزم سلام
من که میدونم حاجی جون
من که از تو هیچ وقت ناراحت نمیشم

من استاده هم چو شمع با همان قول و قرار قدیم :دی
خیلی لطف کردی حاجی جون برای نظرت
من همیشه استفاده میکنم

خیلی چاکرم

هومن دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

محمد جان سلام

MB دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام قولا من رب رحیم ...

سلام هومن جان

هومن سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

خیلی چاکریما :دی

MB سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

فردا یه مهمون عزیز دارم

هومن سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

حاجی جون نگفتی آخرش مهمون کیه ها ناقلا ؟؟؟ :دی

MB سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ

قراره علی فردا بیاد پیشم
البته من امتحان دارم
و نمی تونم بهش برسم ... :دی

هومن سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ

محمد عزیزم خیلی ممنونم
ایشالا که همیشه شاد ببینمت

Bdel پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ

هوالله.
ما که وبلاگمون عمومی نبود تا با خوندن ِ "پ.ن" ِ آخر بهمون بَر بُخوره!
فلذا،
سلام...
سلام بر اهل ِ سلام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد