c'était elle mon amour

تو را من چشم در راهم...



پ.ن : خبر از حال من نداری...

پ.ن : تقدیر هم نباشد
حیف است که با این زخم نمیرم...

پ.ن : این روزها از همانهاست که
دلم می خواهد سرم را به دیوار بکوبم!

پ.ن : احساس کسی را دارم که برای اولین بار چتر را اختراع کرد!
تا بعدا حسرت باران را بخورد...برای همیشه

پ.ن : پر از بغضم و حوصله ی گریه را هم ندارم!

پ.ن : مثه بارون اگه نباری...
 

نظرات 11 + ارسال نظر
عطر نعنا چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ق.ظ http://golpone.blogsky.com

اگر بگم متنت حال کامل من رو توصیف میکنه....دروغ نگفتم/.

+ چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ق.ظ

مرگ را پروای آن نیست

که به انگیزه ای اندیشد

+ چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ق.ظ

افسوس که افق دیدگانمان همواره شفق بود//

MB چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ

کامنت های حجیم! و بی خاصیت!

MB چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ق.ظ

این خبر اینجا رو خیلی دوست دارم!!!

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8604120537

مخصوصا این جمله شو! :
در برخی صحنه‌ها دیده می‌شود افرادی که برای سرقت به درون فروشگاه‌ها ریخته‌اند، اقدام به پرو لباس می‌کنند و یا در حال انتخاب جنس مورد علاقه خود هست
--------
این خصلت مردم مون رو خوب می شناسم!!!

. چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

چرا هیج وقت نمیگی متن های حجیم و بی خاصیت!؟
حیف آدم هایی که میاند و اینجا نظر می گذارند.

MB چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

آره منم میگم!
حیفه شما هاست...
نیاید اینجا!

vb چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ

محمدصدرا...ما یخ زدیم اینجا...کی میای آخه؟‌:‌دی

میگه:

نه تاب و طاقت یعقوب دارم
نه صبر حضرت ایوب دارم
دل دلدار من از جنس سنگ است
دلم خوش کرده ام محبوب دارم!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

لو دادی قضیه رو که!
منظورم همون نکته ی باریکتر ز موست:دی

MB پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ق.ظ

اتفاقا اصلا تحویل گرفته نشدیم! :دی

عطر نعنا پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ق.ظ http://golpone.blogsky.com

شاید هم اگه بود میگفت:
دشمنان دنیای من و دوستان احساسات من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد