Je sais, je vais mourir avant que je vous vois encore


زلف تو مرا عمر  ِ دراز است
ولی نیست
در دست سرمویی از آن
عمر درازم...
نظرات 4 + ارسال نظر
شوریده شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام دوست گرامی

بسیار زیبا و دلنشین بودند جدا میگم

من هم دستی براتش دارم البته.....منتظرتانم

موفق باشید...... شوریده

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

محمد نگفته بودی مرتاض شدی
:دی
بپا دستت نسوزه من لازمش دارم :دی :دی

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ

می‌دونم... طبق معمول میزنین تو ذوق آدم ولی منم طبق معمول کار خودم رو می‌کنم...

http://journal.blogfa.com/post-31.aspx

MB یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

به شوریده :

ممنون. ولی ما هیچ عضوی بر آتش نداریم.
به وبلاگ بقیه هم عمدتا به اینها که این کنار هستش
سر میزنیم.
وبلاگ واسه من مثل موسیقیه!
اگه خواننده به نظرم آدم دلچسبی نباشه
هر چقدر هم خوب بخونه صداش برام خفه اس!

من اول پاکی دل سراج رو دیدم...یا وقتی از نینوا میخوند
صداش با گریه مخلوط میشد و ...

و بعد عاشق صدایش شدم!

1. (اسم نمی ذاری اینجوری باید جواب بدم دیگه!)
جدا این کامنت تمشک طلایی لوس بودن
رو به خودش اختصاص میده!

2. ارنست همینگوی میگه :
جنتلمن کسی هستش
که احساسات بقیه رو
غیر عمد خدشه دار نمی کنه.

الحمدالله! با این تعریف انگار ما جنتلمن هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد