از سهل پرسیدند : ما مراد الحق من الخلق؟
گفت : ما هم علیه!

«لمعه ی بیست و پنجم...»

¤ یعنی مقصود خداوند از آفریدن موجودات چیست؟
گفت : آنچه که برآنند!

پ.ن : یادم باشه یادم بمونه دل خیلی ها کی ها برای آدم
تنگ میشه!

مرحوم پدربزرگم می گفت :

هنوز برشکست نشدی ، آدما رو بشناسی!

اما من خودم را به نفهمیدم می زنم!
به اینکه نمی فهمم ...

پ.ن :
ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرة حسنه...

میگذره اینا !

پ.ن :

روسیاهی به زغال میمونه...اما من حتی
حوصله ی دیدن روی سیاهتون رو هم ندارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
MB یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ

به جرات میگم یه نفر آدم حسابی پیدا کردم
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8612020292

حم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

خیلی جالب بود. به شدت موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد