روزی که آه من به هواداری تو خاست

در خواب ناز بود نسیم سحر هنوز...



۱.
بعضی روزها هست که حالم از هر موسیقی به هم می خوره.
صدای آهنگ که می آد دلم می خواد سرم رو بکوبم به دیوار..

۲. فکر کنم یارانه ی انرژی ام تمام شده است!

۳. نمی دونم واقعا به ما چه ربطی داره که دختر رز
با سیه مستان به خلوت رفته یا نه !
امان از دست این جماعت شاعر...!

۴. مدیر اینجایم... توصیفش کمی سخت است
اما آدم را یاد نامادری سیندرلا می اندازد!

۵. دارم اخیرا در مورد جنگ های صلیبی کتابی رو می خونم
به نظرم مسیحیت هم واقعا یه دین سیاسیه و
در واقع سیاست امروز دنیا یه پس زمینه ی قوی مذهبی داره.

۶. نمی دانم چرا ... ولی مدام فکر می کنم که
چشمان قابیل به حوا رفته بود...!

نظرات 5 + ارسال نظر
فاروق سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

امروز آفتاب من
که از جانب قبله دمید ذره ذره عطر یاس تشعشع می کند.

رها سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

اینجا مال شماست
اختیارشو داری
چی بگم ..

MB سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

من متن مصاحبه ی رئیس جمهور
رو خوندم خیلی خوشحال شدم..

به نظرم چیزی که نیازمند اقدام فوری
هستش سیستم مالیاتیه.

هر چند میشه کمی هم تاسف خورد
که چیزی رو که همه به ایشون می گفتن
چطور بعد از سه سال بهش رسیدن.
اما به هر صورت...
حالا دیگه وقت این حرفا نباید باشه!

----

به رها :

منظورتون مشخص نیست.

فطرس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ


من باب بند ۳ پست قبلی:

من به جان خودم اونو فرستادم :دی

MB چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام جواد جون

البته منظور من چیز دیگه ای بود
اون قضیه لوجه الله رو که برات گفتم فکر کنم.

حالا چی رو قرار بود بفرستی؟

اخیرا نمی دونم بچه ها چرا به جای ایمیل زدن
کامنت میدن! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد