گلچین رسید و نوبت با من وزیدنت

دیگر تمام شد..گل سرخم تمام شد..



۱.
اگه جایی نفس باد صبا رو دیدین. از قول من بهش بگین
بی خیال . دیگه زحمت نکش..

۲. یکی از دوستان به من میگه :
رفتارت مثل دولتمردان ایرانیه!

توی دلم میگم :
من که ناراضی نیستم!

بعد خودش میگه :
من دوستی بر اساس احترام متقابل می خوام!!!

۳. میگه :

دوستانت رو سعی کن نگه داری.
دشمنانت رو هم همینطور!

نظرات 5 + ارسال نظر
خانومی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
میشه بپرسم اون بالا ؛ الا بذکر الله تطمئن القلوب ؛ رو چجوری گذاشتن
یعنی کد خاصی داره
خیلی دوست دارم بالای وبم بذارمش آرامش میده
ممنون میشم بهم بگین
منتظرم

vb چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ق.ظ

che akse khoshgeli :D

رهگذر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ق.ظ

تقدیم به شما دوست ناشناس:
سر زلف تو نباشد سر زلف دگری
از برای دل ما قحط پریشانی نیست
یا علی

عارفه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

عید شما مبارک ام بی جان .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

about nomber 3:
در مورد اونایی که نه دوستن نه دشمن چیزی نگفت؟! که نگهشون داری یا ردشون کنی برن!!؟

عکسای پست های اخیرتون مشخص نیست! دیده نمی شه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد