می فرماید که :

در عذر خشم بی جا ، یک بوسه ی به جا ده !

پ.ن : یک بوسه ده به جاده!

نظرات 5 + ارسال نظر
MB پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

۱. دیروز با تمام وجود احساس کردم
که از دو سال پیش
سال ها بزرگتر شده ام..

۲. من اگه روزی یه فحش نخورم
خوابم نمی بره.
اما دیگه بیشتر از یکی سوء هاضمه میاره!

۳. من از دعوا خوشم نمی آد.
اما به عنوان شاگردی در مکتب دکتر شادی زاده باید
عرض کنم که :

اگه دو نفر دارن دعوا می کنن. بی خیال نباشین.
برین یه دل سیر نگاشون کنین.
خیلی چیزا هست این وسط واسه یاد گرفتن.

۴. از تمام کسانی که این مدت دوستشان داشته ام
عذر می خواهم.
امیدوار زندگی خوبی داشته باشند
و دیگه با کبریت بازی نکنن.

فاروق پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

۱-بسی هیجان انگیز و۲- خواب آور بود.
در پناه خدا..... درماه خدا.

یه دوست جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

معتقدم آدم ها یی بزرگتر هستند که وقتی اشتباه می کنند قدرت پذیرفتن دارند نه اونهایی که کمتر اشتباه می کنند ولی عذر نمی خوان و برای اولین بار من حس کردم که شما واقعا بزرگ شدید! (البته اگه بهتون برخورد پیشاپیش عذر خواهی می کنم)

هومن جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

عجب شعر بو داری ! شاعرش کیه محمد ؟ :دی

MB جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

دوستت دارم. خیلی هم دوستت دارم. د...د.. وقتی این کلمات را از گربه شنید، پرکشید و رفت سر درخت نشست.

گنجشک نصفه و نیمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد