داشتم امروز به بچه ها می گفتم :
من هیچ ربطی به کوروش و اون کتیبه ی باحالش ندارم.
...
دختر یزدگرد سوم رو هم از مسلمون ها با فرهنگ تر نمی دونم!
و هیچ منشوری هم جز بر مبنای حقوق اسلامی برای بشر قائل نیستم!

مشکل مردم ما ، نظام و دولت و اینها نیست.
مشکل مردم ما خودشون هستن.
ما به نحو عجیبی از هم متنفریم...
و به طور معجزه آسایی می تونیم تقصیر ها رو گردن یکی دیگه بندازیم.

اصلا به من چه که حافظ در شعرهایش پارسی را پاس نداشته
یا شاملو که عطار را -پشه زاهد- و فردوسی را -سواد نگرفته- می دانسته و
با اعتماد به نفس کامل اشعار حافظ را به طرز فاحشی اشتباه می خوانده..

ما آدم هایی شده ایم ذاتا اهل توجیه..
هر ایرادی هست از بقیه است!!!


پ.ن : به آخرین نفری که یه بار دیگه بگه « یه تکه کاغذ پاره»
یه جایزه ی نفیس اهدا میشه!

پ.ن : من هر چی بشم. نوکر ملت نمی شم!

این سزای آدمیه که موفقیت رو بیشتر از حقیقت دوست داره..
نظرات 6 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://love.blogsky.com

یه تکه کاغذ پاره

محمد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ق.ظ http://love.blogsky.com

خوشحالم که می بینم هنوز می نویسی.
تا زمانی که دوست داری و خدا صلاح می دونه پایدار بمونی عزیزم.

Enkratic سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

منتقدان من، اگر مرا ببینند که دارم
،بر روی آب رودخانه تیمز راه می‌روم
خواهند گفت: دلیلش این است که شنا بلد نیست!
!
مارگارت تاچر ...

MB سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

به به :دی

ولی من با منتقدانم توی تیمز شنا می کنم :دی

فاروق سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

منتقدان راه می روند.....

MB سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

یکی از خوشبختی های من توی زندگی همیشه
این بوده که ... هر کسی که به من فحش میده
اشتباها آخرش یه فحش هم به خودش میده..

پ ن. دکتر شادی زاده یادش به خیر. به راک میگفت :
رک!

بعدش میگفت که : رک باشین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد