گر نثار قدم یار گرامی نکنم

گوهر جان به چه کار دگرم باز آید...

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

هزار جان گرامی فدای جانانه!

میثم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ http://meisamh.pib.ir

جان عزیز است به هر بی سر و پایی ندهیم
میدهم جان به همان کس که همه جان من است.

حمیدرضا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم...

MB سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

من اصلا از آزار نمی ترسم...نوازش که هیچ ! :دی

E.V سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ


Don't grieve for me, for now I'm free.
I'm following the path God laid for me,
I took His hand when I heard him call,
I turned my back and left it all.
I could not stay another day,
to laugh, to love, to work or play.
Task left undone must stay that way,
I found that place at the close of day.
If my parting has left a void,
then fill it with remembered joy.
A friendship shared, a laugh, a kiss,
Ah, yes, these things, I too, will miss.
Be not burdened with times of sorrow,
I wish you the sunshine of tomorrow.
My life's been full, I savored much,
Good friends, good times, a loved one's touch!
Perhaps my time seemed all too brief,
Don't lengthen it now with undue grief.
Lift up your heart and share the joy with me,
God wanted me now,he made me free!

[ بدون نام ] جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

http://nmroshan.blogspot.com/search?updated-max=2008-10-24T23%3A26%3A00%2B03%3A30&max-results=1

رها شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

به نظرم گوهر جان رو نثار کردید رفت وگرنه تا حالا باید یه خبری ازتون می شد :دی

zdb-eghlima-zdk-sadat-s :D شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

manam ba raha movafegham!

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

ای رشک ماه و مشتری
با ما و پنهان چون پری
خوش خوش کشانم می‌بری
آخر نگویی تا کجا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد