نعوذ بالله من الحور بعد الکور .. .

نظرات 6 + ارسال نظر
لیندا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.marjaneh.blogsky.com/

من امسال هیچ احساسی به محرم ندارم
چیکار کنم؟

MB چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

---------------------
در عجبم از تلویزیون.
برنامه ی صبح یک شبکه در مورد انقراض
یوزپلنگ است و شبکه ی دیگر
آهنگ زیبا ولی مریض مرغ سحر!

این روزها به شدت -حماس-ی باید باشد

به قول سعید قاسمی :
- کسی که جنایات را می‌بیند و می‌شنود باید احساس تکلیف کند، اگر خط و آتش را نمی‌بینی، گیج هستی و سرباز کسی است که 20 کیلومتر جلوتر از رهبر خود می‌جنگد تا رهبر بتواند فرماندهی کند.

-ما باید در قبال کارهای خود در زمینه غزه به خدا و امام زمان پاسخ دهیم و در مقابل طعنه‌ها صبور باشیم.

--از پاسپورت، پول و پارتی هیچ کدام را نداریم اما چند لیتر خون روشن و شفاف از مال حلال داریم که آماده‌ایم که آنرا تقدیم کنیم.

رها چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

چرا اون روضه رو برداشتی ؟!

عارفه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

بر نداشته که رها .این چیه آخه آی جوونی که میای تو هیات ؟؟

MB چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

خیلی هم قشنگه.
هم از نظر محتوا که دقیقا مطابق مقاتل هستش
من چند موردش رو توی لهوف نگاه کردم و هست.

هم از نظر موسیقیایی بی نظیره.
یک دست توی بیات اصفهان.

هم از نظر حس و حال خیلی خوبه.

در ثانی(؟) . من خوشم بیاد کافیه!‌ :دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ

خیلی هم قشنگه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد