شور شراب عشق تو
آن نفسم رود ز سر
کاین سر پر هوس شود
خاک در سرای تو ..

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود محمدی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://mmuhammadi.blogsky.com

ای دلارام دل شیدا سلام ای حدیث آشنائی ها سلام
از متن و طرح وبلاگب لذت بردم امیدوارم بما هم سر بزنید

کهنه مغلم ارومیه

MB شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

بر خاطر موج است گران، دیدن ساحل
یارب تو نگه دار ز منزل سفرم را!

iu k شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ


گوش من و حلقه ی گیسوی یار

روی من و خاک در می فروش!

رامین بحیرایی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

اومدی با ما نسازی ها. چرا آهنگ چه دلارا رو دیگه نمیزاری برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

MB شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ

رامین جان سلام

به قول صائب : مضمون نمانده است!

راستی من اون آهنگی که اون شب توی
مرینا بهت گفتم رو پیدا کردم.
فرصتی باشه ببینمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد