در ژوئن سال ۱۹۵۵ ،
ژان پل سارتر نامه ای دریافت می کند
از زنی زیبا روی که در دفترش کار میکرده
که : چه خوب است وصلت با تو !
در اینصورت فرزندی خواهیم داشت که
چهره ای زیبا چون من
و استعدادی بی نظیر چون تو خواهد داشت!

سارتر در جواب نامه می نویسد :
پیش نهاد خوبی است اما
ترس من بر آنست که فرزندمان
چهره اش شبیه به من
و استعدادش شبیه به تو باشد!

نظرات 8 + ارسال نظر
حاج علی! جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://301040.blogsky.com

شدیدا حال کردم. حاج ممدُ یه نگامی به بلاگ ما بنداز. در ضمن امشب نمیرسم بیام :( موکول می شه به بعد!

شبنم جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://brackish...

:)) من که باورم نمیشه!شرط می بندم خانومه یه ایرادی تو قیافش داشته از دید سارتر!!:دی

حاج علی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://301040.blogsky.com

مطمئنی که خانومه ایرانی نبوده؟

دکتر متین جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

یه جای قضیه مشکوکه این خانومه رو کی استخدام کرده بوده؟! :دی

Enkratic شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ق.ظ

والا من به جهش ژنتیکی معتقدم!.
( البته جرات ندارم توضیح بدم، چون در ایران که هیچ، در بلاد کفر هم مضموم است .. * )

Enkratic شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ

مذموم ..
مذموم ...
مذموم .....

0- شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

این هم یک توطئه دیگر...

----------------
چه خوب شد سریع اصلاح کردید و گرنه فکر می کردم کمیتتان در املا هم می لنگد!

من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

بعد می شینن فکر می کنن چرا سن ازدواج می ره بالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد