گر باده خوری تو با خردمندان خور
یا با صنمی لاله رخی خندان خور 

 پ.ن : آخه یکی بیاد حرف روشنفکری بزنه که تازه
از درخت نیومده باشه پایین.
آدم طرز حرف زدن بعضی ها رو می بینه
یاد تارزان می افته.

افتخار من به ایرانی بودنم
به خاطر اوناییه که امروز دارن نگاهمون میکنن
به خاطر همون چند میلیونیه که هنوز خونشون
بوی فشنگ و باروت میده.
هنوز صداشون به موقع میلرزه.
هنوز هم از دوربین میترسن.. 

نه به تو
که سیر می خوری و ..
رشوه میگیری و
هزار تا کثافت کاری دیگه هم میکنی
تازه به در و دیوار هم فحش میدی.
و میگی مملکت خرابه..


بالای درب وزارت نفت
عکس صد سالگی نفت در ایران رو گذاشتن
یه مهندس انگلیسی
لباس تمیز. مرتب. با غرور و تحقیر
و چهار تا کارگر ایرانی
کثیف و درب و داغون
با وضعی که بعیده امروز توی افغانستان هم پیدا بشن
این ماله فقط صد سال قبله..نه تولد سه سالگی قابیل!
اون وقت توی استاد دانشگاه این خراب شده
میگی : خمینی مملکت رو به قهقرا برده!؟

خدایا ، یا کشور رو نجات بده یا ما رو ..

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://bisayeban.blogfa.com/

دمت گرم حال کردیم!!

آخه یکی بیاد حرف روشنفکری بزنه که تازه
از درخت نیومده باشه پایینD:

من جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ق.ظ http://ambrosia1985.blogspot.com/

یکی بیاد حرف بزنه
که با پول همین آدما نرفته باشه اونور دنیا درس بخونه که حالا در و دیوار رو پر کنه که من سال فلان که مردک از فلان دانشگاه گرفتم! با پول بابات بورس شدی؟!
یکی بیاد حرف بزنه مه ته خاندانشو که میگیری صف اول مرگ بر شاه نبوده باشن!
نان را به نرخ روز می خورند! به گران ترین بها!

-- جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ق.ظ

شما بیشتر به فکر خودت باش این کشور رو بقیه نجات می دن امثال تو می آن استفادشو می برن .

no name جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ق.ظ

اونایی که میگن:خمینی مملکت رو به قهقرا برده!
خودشون دارن به قهقرا میرند و نمیفهمند !!
اونا احیانا به نوکری و دست به سینه بودن عادت کردند
ترک عادت موجب....
خدا رو شکر خمینی(ره) اومد و راه رو برای چنین نوکرانی بست!!!
و حالا دلتنگ نوکریشانند.

iu k جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ


پیش از اینها نیز پشه‌های بسیاری

در بادهای بی‌حواله‌ی زودگذر آمدند و

دَمی در وِزوزِ مزاحم خویش زیستند و ندانستند

که دریا به نیش یکی شبکور خسته

در نخواهد گذشت!



MB جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

ببین یه کلمه حرف حق چقدر دشمن داره!

ذرهم یخضوا و یلعبوا ..

من جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

من دوباره که حرف خودم رو بالا خوندم گفتم شاید سوء برداشت بشه ازش!
منظورمان از یکی همان یکی متن است! همان نسل همه بورس شده و همه حالا استاد شده !

من جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ

Therefore, ye kalame harfe kamean hagh faghat guya ye doshman dasht!

[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ق.ظ

چراغی را که ایزد بر فروزد
هر آن کس پف کند ریشش بسوزد

؟ یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

یادش به خیر!گفته ی پیرمرد اول کتاب دبستانمان را.......( امید من به شما دبستانی هاست.) و حال ما بزرگ شده ایم و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد