زنی با شعرهای همچنان از عشق ناگفته..




پ.ن : ولی من بر عکس شما نگاهم به من است
شاید سیاست حکم نکند این روزها به من نگاه کردن را..
اما من برایم مهم نیست این فراز و نشیب ها.

سرشار از یقین و امیدم..
میدانم که خدا -اگر ما درست بمانیم-
کمک مان میکند..
 باید
امید مان را به جای فضا
به خدا بدهیم..

هر چه پیش بیاید مصلحت اوست
و ما بنده ایم و تسلیم اراده ی او..

پ.ن : کوه و صحرا پیش سیل بی قرار من یکی است
خون منصورم خزان و نوبهار من یکی است..

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

این همان کلام اوست که می فرماید : فَمَنِ اتَّبَعَ هُدایَ فَلا یَضِلُّ وَ لا یَشْقی، کسی که از هدایت تبعیت کند نه گمراه می‌شود نه به مشقت می‌افتد.
همان است که خواست خواست او ست بدون چون و چرا
و دل ما می گیرید از این که چون و چرایمان زیاد است .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

اللهم ان لم تغفر لنا فی ما مضی من شعبان
فاغفر لنا فی ما بقی منه...

MB سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

خیلی جالب بود..
همین دیروز داشتم همین رو می دیدم..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ

http://www.baran41.blogfa.com/post-22.aspx

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

http://www.baran41.blogfa.com/post-20.aspx

MB چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

این چه ربطی داره اونوقت؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

بی ربط بود. اما جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد