الحمدلله علی حلمه بعد علمه..



من به تک تک لبخندهای تو ارادت دارم
من به قطره قطره اشک های تو وقت دعای افتتاح
محتاجم...

پ.ن : ما از اون دست عاشق ها نیستیم که اگر به خیال خود
معشوق را رسوا کنند...بی خیال عشق بشویم
برویم بنشینیم یکجا و محض خاطر پاکدامنی
بیانیه بدهیم..

صبر کن .. فقط کمی صبر کن..
ما خدا بخواهد
تا سر نیزه با تو هستیم..
تا سر نیزه..

الا علی الدنیا بعدک العفا

بعد از تو خاک بر سر دنیا !

پ.ن : من فریب شما را نمی خورم..
با اینکه از در دیوار برایم درد مانده است..
و دوست و دشمن برایم سنگ هدیه می فرستند.
گریه ها و فحش ها و حرص و جوش هایتان
فریبم نمی دهد..

غری غیری..

پ.ن : به قول شاعر :

بگذر از نی.. من حکایت می کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
BH سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

بگذر از "من"..او حکایت می کند!

ع.پ سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

الحمدلله علی حلمه بعد علمه..

301040 سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://301040.blogsky.com

برات آف گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد