اللهم لک الحمد حمد الشاکرین..

لشکر عشق سعدیا..غارت عقل می کند..



پ.ن : قبل ها از غم فرار می کردیم..
حالا از هم !

پ.ن : تا حالا هیچ وقت پایان یک فیلم یا یک کتاب را سرزنش نکرده ام
فهمیده ام که داستان ها اگر شبیه روزگار باشند
درست مسیری را طی می کنند که نباید..

پ.ن :  انگار باز هم عجله کردم..
زندگی را نباید حدس زد
و گر نه ترکش هایش در روحت می ماند..
و به ندرت خوب میشود..

پ.ن : :شاید دلم
- این دعای قدیمی- . ..

نظرات 8 + ارسال نظر
س-ف چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

تقریبا فوق العاده می نویسید!


پ.ن : انگار باز هم عجله کردم..
زندگی را نباید حدس زد
و گر نه ترکش هایش در روحت می ماند..
و به ندرت خوب میشود..

ممنون

گلستانه چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

اولین باره کامنت میذارم چقدر شعرای قشنگو با معنایی اینجا هست نوشته هاتون کوتاه مختصردر عین حال مرموزن

BH چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

از غم که نباید فرار کرد بلکه باید در آغوشش گرفت!


پی نوشت:

«ای غم،سلام آتشین من به تو،

درود قلبی من به تو،جان من فدای تو.

تو ای غم بیا و همدم همیشگی من باش.

بیا که مصاحبت تو برای من کافی است....»

"شهید دکتر چمران"

مریم بهرامی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://pilaanemast.blogfa.com

اگر زندگی را حدس بزنیم پس چطور استخوان هاش در حلقمون گیر کنه
باید بذاریم هر جه باید و نباید و تجربه کنیم در نا امیدی تمام و در پارادوکس تمام

301040 چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://301040.blogsky.com

میگن : "غارت عقل می کنه!"
ولی کسی که از اولش عقل نداشته باشه چی!؟

این من چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://azmantaman.blogfa.com

رد پا.

MB پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ق.ظ

میگه : این ماه رمضان نیست که دارد تمام میشود
این ما هستیم . ..

Enkratic پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

یَا أَیُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ ...
..
.
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد