به مادرم سلام می کنم ..



روایتی است از مولایمان حضرت حجت (روحی له الفداء)
که :
« و فی ابنة رسول الله لی اسوة حسنه»

برای من فاطمه الزهراء (س) اسوه ی حسنه است.
...

پ.ن : آشنایی نه غریب است که دلسوز من است..

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ

لعن الله قاتلیک یا فاطمه الزهرا

متنایی که میذاریین عالیه

BH پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

مادرا من خجلم
تو ببخشا که اگر صورت من نیلی نیست
یا که رخساره حق‌خواهی من ضربه خور سیلی نیست
پلک سالم دارم
بازو و پهلوی من بی‌درد است
لیک چشمانم اگر بهر تو گریان نشود نامرد است
.
.
.
کاش سید بودم
و بسان همه سادات
گر اجازه به سخن میدادی
با صدایی لرزان جمله‌ای میگفتم:

"مادرم قبرت کو"

ح.ع پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

و دلی بس که غریب است ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

من از مادرم
این شبها
عفت خواستم و عصمت نکند در این دنیا..................
دعا کنیم برای نسلی که قراره مادر بشن و خیلی پرده را.............
دعا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد