همه دانند که سودا زده ی دل شده را
چاره صبر است ولیکن چه کند ..قادر نیست ..



والعصر..
به همین دیروز بعد از ظهر قسم ..
که تمام ترسم این است که
همین طور .. به همین وضع
که قدمی در راه خدا برنداشته ام
عمرم تمام شود.

تو راست می گویی..
من اینجا چه کار می کنم ..
گذشته ام را به قطعنامه بسته اند
و من باید به خاطر مصلحت
لبخندهای ضخیم بزنم..

می دانی
من تمام چند سال و چند ماه و چند روز
ایران نبودنم را ..
در همین -معیشة ضنکا- که قرآن
برای اهل آتش گفته ..
خلاصه می کنم.

لعنت به روزگار من
که دیگر
به لبخندهای تو ربطی ندارد .

نظرات 10 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

اینجا جای جالبیه..
سلام

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

iu k چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ


آه...ای مرکز عشق !

من به چشمان پر از جاذبه ات محتاجم...


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

ترس من هم همیشه همینه، همیشه

MB پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ق.ظ

به فدایت سر و جانم که به هر درد دوایی ..

http://www.soog.ir/sound/fakhri/fakhri6.wma

محبت پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ

دل بستن چه آسونه
ولی دل کندن عاشق مثل دل کندن از جونه

[ بدون نام ] جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

میان کوچه
به هنگام خوردن سیلی
یا علی گفتم............

Tahereh یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

Salam,
aghaye bazargan, ye soal daram rahat miporsam, shoma ham rahat javab bedin ya nadin!
soal ine: kasani mesle shoma ke ke vabastegi ziad be mamlekateshun va khanevadashun va ashnayane ba arzesheshun daran va az doorishun mimirano zende mishan, baraye chi be kharej az keshvar miran?
alhamdolellah alan daneshgaho emkanat dar iran hast,
chi hast oon taraf ke arzeshe in zajr ha ro dare?
ya chi gharare ba in dardha be dast biad?
paydar bashid,

MB چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ

اجازه بدید فعلا جواب ندهم..
بعضی راه ها هست که باید تا مقصد بروی
تا بفهمی که اشتباه نکرده ای.

فعلا هیچ نشانی دستم نیست..

محمد مهدی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
هم دردم اما....
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد