الهی ما اظّنک تردّنی ..
الهی فلک الحمد ابداً ابداً دائماً سرمدا ..




پ.ن : اللهم انی اسئلک حبک و حب من یحبک ..
..

دیدی..شعبان هم دارد با شتاب تمام می شود.
و من مضطربم.
و نمی دانم چند رمضان دیگر
با دست های تو فاصله دارم.
.
همان دست هایی که حالا
تنها دل خوشی زندگی ام شده است..
.
.

نظرات 4 + ارسال نظر
dewy یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://lonely-me.blogfa.com/

دست نوشته هات بازی می کنن با آدم

ع پ دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

کاش منم منتظر دستی بودم...

MB دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

اللّهمّ ان لم تکن غفرتَ لنا فی ما مضت من شعبان فاغفر لنا فی ما بقی منه...

HB دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

در این صحنه داشتم وحید رو به بازی متقاعد می کردم! :دی ...
.
.
داداش صدرا .. بیا اینجا ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد