الهی اعوذ بک من غضبک و حلول سخطک ..



پ.ن : در کشور ما هر چه سرزمین مقدس تر باشد
مین هایش پاک نشده تر است..
راز دل های ما هم همین است
باید مراقب مین هایش بود..

پ.ن : صبر بزرگ حضرت ابراهیم (علیه السلام) نه فقط
قربانی کردن پسرش بود.. بلکه این بود
که خداوند به او وعده داده بود که از نسل این پسر
پیامبر خاتم متولد می شود ..

آدم باید همیشه به خدا حسن ظن داشته باشد
حتی وقتی به دست خودش وعده ی الهی را
قربانی می کند ..

اذ قال له ربه اسلم..قال اسلمت لرب العالمین
..

پ.ن : بارها برایم  ثابت شده است که در زندگی خوبی و بدی
مطلق نیست. ..یعنی شاید خوب هایی باشد
که آدم با دست خودش بدش کند
و یا بدهایی باشد که با لطف الهی خوب شود
..
ان ربی لسمیع الدعاء..

پ.ن :خداوند در سوره ی سبا ..وقتی ماجرای آن سیل ویرانگر
را بیان میدارد..مومنین را به دو دسته تقسیم می کند..
یک دسته از مومنین بودند که گمراه نشدند..
و شکر نعمت الهی را به جای آوردند و از خداوند
درخواست احمقانه نکردند..
ولی دسته ی دیگر از «مومنین» کسانی بودند که در دلشان
نسبت به آخرت هنوز «شک» بود..
خداوند می فرماید که این ماجرا برای تمایز بین دسته ای
از «مومنین» بود که به روز جزا شک داشتند و دسته ای
که دل هایشان قوی و به یقین آراسته بود..

داشتم فکر میکردم..
اگر چنین امتحانی برای من پیش بیاید
هیچ نمی دانم که به خطا نروم ..
الا ما رحم ربی ..
هنوز یادم نرفته است
که در بحران انتخابات ،اگر دست لطف الهی نبود
من هم مثل خیلی از دوستان سابقم
به خطا می رفتم ..

الحمدلله الذی هدانا لهذا
و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله

نظرات 16 + ارسال نظر
تنهاى شب سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://mhi12.blogsky.com

سلام؛
وبلاگ فوق العاده زیبایى دارى!
خوشحال میشم پیشنهاد تبادل لینک رو قبول کنید!
یاحق...

vb سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

داداش صدرا...

مگه فرقی می‌کنه کی باشم؟ سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

نمی‌دونم چرا هر وقت میام اینجا بغض می‌کنم و گریه‌ام می‌گیره...
هر چند که چیز زیادی از نوشته‌ها حالی‌ام نمی‌شه و همیشه کلی علامت سئوال برام می‌مونه
نمی‌دونم دلیلش چیه ... شاید حسرت٬ حسرت عقب بودن٬ زائد بودن٬ بی‌مصرف بودن٬ انگل بودن و ... و ... و ...
(تو همه چی٬ دین و زندگی)

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

با اجازه ی محمد !

به انکراتیک عزیز :

المنه لله که دلم صید غمی شد، کز خوردن غمهای پراکنده برستم...

ممنونم از این همه آرامش


MR سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

«و ان کان قددنا اجلى و لم یدننى منک عملى فقد جعلت الاقرار بالذّنب الیک وسیلتى».

301040 سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://301040.blogsky.com

حاج ممد کجایی، منم پریدم

... چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

در کشور ما هر چه سرزمین مقدس تر باشد
مین هایش پاک نشده تر است.."
قسم به مین و بازی کلمه به اش............
http://khouzestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=15155

محمد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.masjedsafa.com

سلام
چندتا سوال خصوصی ازتون دارم . کجا میتونم بپرسم؟ تو وبلاگتون یا ایمیل؟

MB جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام . همینجا بپرسین

محمد شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

ببخشید شاید سوال هام خیلی خصوصی باشه ولی هدفم یه جور مشورت کردنه و اینکه میخوام از تجربیات و راهکار های شما استفاده کنم . با توجه به اینکه قبلا عرض کرده بودم میخوام برای دکترا بیام استنفورد .
من نمیدونم که شما ازدواج کرده اید یا نه .
1- توی دانشگاه و همینطور در جامعه ی غربی با فرهنگ آنها چه طور میشه از لحاظ ایمان و اعتقادات دینی و سیاسی دوام آورد و تحت تاثیر فرهنگ آنها قرار نگرفت .( آخه دوستام یه خورده منو ترسوندند و خودم هم کمی اضطراب دارم .)
2- از لحاظ مسائل جنسی چطور میشه خودمون رو کنترل کنیم تا تحت تاثیر واقع نشیم . (البته حتما قبل از سفر ،در ایران ازدواج خواهم کرد و لی با توجه به شرایط متفاوت اونجا سوال کردم.)
3- شما چطور تونستید از استنفورد پذیرش بگیرید ؟(به راحتی یا به سختی؟)
با تشکر

محمد شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

البته منظورم از به راحتی یا به سختی توضیح اون هست.
یادم رفت بگم
اگر میخواهید جوابتون رو فقط خودم بدونم به ایمیلم بفرستید.
mohammad.rst@gmail.com

MR شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

اومدم سری بزنم اگر دعایی در این شب نوشته بودین آمین بگم .

MB دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام.

من رشته ام نفته .در زمینه های متفرقه به متخصص مراجعه کنید!

محمد دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام.
از رشته ی تحصیلی شما اطلاع داشتم !
نحوه ی پذیرش در استنفورد مورد سوال من بود مثل تاثیر معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد و همینطور تعداد مقالات و وزن هر یک از اونا .
از جنابعالی در مورد مسائل و تاثیرات غرب بر اعتقادات و همینطور معنویت فردی و سیاسی پاسخی دریافت نکردم !؟
با تشکر و ممنون از راهنماییتان

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

D:

morteza سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

salam,mamnun misham agar emaile daneshgahetuno check konid o be man javab bedid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد